автсоалон

Цей бізнес визнаний як один найдорожчих за розміром необхідних інвестицій. Оренда або придбання місткого приміщення, що знаходиться поблизу від траси, організація шоу-руму, сервісного центру, підготовка складу запасних частин, формування офісу, оснащення офісною технікою, оплата роботи персоналу і т.д. Будівництво і запуск типового автосалону обходиться в середньому в

$ 2,5 млн. Крім цього, необхідно володіти оборотними коштами для підтримки мінімального двотижневого товарного запасу – від $ 150 до 750 тис. Але деякі автовиробники надають відстрочку платежу.

Прибутковість цього бізнесу, не так велика, як розмір необхідних вкладень. Як правило, з річної валової виручки 98,00% складають витрати:
– На закупівлю автомобілів у офіційного дистриб'ютора – 92,00%
– На закупівлю аксесуарів і запчастин – 2,00%
– На зарплату персоналу – 0,60%
– На технічне забезпечення – 1,00%
– На рекламу – 0,40%
Додайте до цього списку податки (ПДВ, податок на прибуток, соцналогом) – 2,00% Отримуємо чистий прибуток у розмірі 2,00%. Якщо ці цифри вас влаштовують, можна читати далі.

Перше, що потрібно зробити починаючому автодилеру – це вирішити, з якою компанією його автосалон буде співпрацювати. Для цього необхідно порівняти умови кожної компанії – автовиробника, провести конкурентну розвідку в найближчому оточенні і проаналізувати попит на певний сегмент автомобілів.

Рівень доходів жителів міста – це один з головних чинників визначення сегмента майбутнього автосалону. Рентабельно продавати машини, які будуть затребувані населенням. Тому в місті з невеликим рівнем доходів населення рекомендується відкривати салон з продажу недорогих машин.

Чисельність міста також буде мати свою силу на майбутній рівень продажів. Погодьтеся, не рентабельно відкривати другий автосалон з продажу автомобілів марки Mersedes в нечисленному місті.

Можливий і такий поворот подій – деякі компанії мають сформовану мережу автосалонів. Тому, як правило, вони ініціює відкриття автосалону в певному районі, тобто радять майбутнім партнерам, де краще відкривати автосалон.

У майбутнього власника автосалону повинен бути бізнес-план, який пропонується на розгляд комісії автовиробника. Фахівці заводу, як правило, детально аналізують бізнес план на відповідність дійсності. Одна з головних вимог автовиробників – близькість до траси і вихід вітрини автосалону на проїжджу частину.

Інші вимоги включають стандарти по інтерьерному і стилістичному оформленню салону, використання логотипу, брендової символіки та рекламної продукції. Багато виробників допомагають партнерові, надаючи свою рекламну продукцію.

Набір персоналу – це наступний крок, який визначає успішність бізнесу. Продавці, менеджери з продажу, адміністратори торгового залу, механіки, диспетчери, відповідають на дзвінки, в тому числі керуючий … Набрати фахівців у продажу автомобілів допоможе кадрове агентство. Воно складе той необхідний перелік вимог до кандидата, про які ви і не здогадуєтеся. Агентство може допомогти в навчанні стандартам обслуговування клієнтів.

Теги:

  • роздрібна торгівля
  • транспорт

Джерело: www.bizidei.ru