Конкуренція на основі ціни

Проблема всіх технарів – спроби конкурувати на основі цени.Что робить технар, коли бачить який-то продукт конкурента? Він намагається свій товар продати дешевше, і тим самим псує ринок і собі, і конкурентам.

Як це не парадоксально, продавати дорожче іноді простіше, а якщо при цьому вибудовувати двох-і трехшаговие продажу – це ще краще. Ви легко можете продавати дорожче, ніж ваші конкуренти!

Найбільша проблема – це коли до вас приходить клієнт і цікавиться ціною.
Це не поганий клієнт, а помилка у вашій системі. Вважаючи, що вас вибирають на основі ціни, ви ніколи не досягнете успіху.

Набагато простіше і вигідніше продавати дорого. Нехай буде менше клієнтів, але й проблем менше, а грошей – більше.

Вибудовуйте свої процеси таким чином, щоб клієнт цінував вас не за ціну, а рівень сервісу, результативність і людські відносини. 20% тих, хто вибирає вас на основі ціни, складають 80% ваших проблем.

Залиште їх вашим конкурентам.